LOGO

Przed wizytą w Salonie



  • Na wizytę w Salonie Pielęgnacji Zwierząt "Kłaczek" umawiamy się tylko telefonicznie (na wybraną przez Was datę i godzinę).

  • W razie rezygnacji lub też zmiany terminu wizyty bardzo prosimy o tym nas powiadomić (pani fryzjerka specjalnie dojeżdża do salonu na umówiony termin).

  • Gdy umawiamy się na termin, prosimy o możliwie szczegółowy opis, jakim zabiegom pilęgnacyjnym chcemy poddać zwierzaczka: czy ma być to sama kąpiel, kąpiel ze strzyżeniem, itd. Dzięki Waszym wskazówkom przeznaczymy dla zwierzątka odpowiednią ilość czasu.

  • Jeśli np. piesek dawno nie odwiedzał fryzjera, ma problemy z futerkiem i kołtunami bardzo prosimy aby nas o tym wcześniej poinformować, gdyż przeznaczymy na jego pielęgnację odpowiednio więcej czasu.

  • Z reguły pieski kąpiemy w naszym Salonie specjalnymi kosmetykami - dostosowanymi do rodzaju sierści, możemy także wykorzystać Wasz ulubiony kosmetyk. Jeśli jednak piesek ma być wykąpany w domu, bardzo prosimy o dokładne wyczesanie go po tym zabiegu. Na mokrym psie tworzą się kołtuny nie do rozczesania, których nawet my nie potrafimy zwalczyć i przeważnie konieczna jest powtórna kąpiel z dodatkiem rozplątywaczy sierści.

  • Wyjątkiem z reguły kąpieli są wszelkie psy szorstkowłose. Jeśli mają zostać poddane zabiegowi trymowania - NIE KĄPIEMY ich w domu, gdyż trymowanie należy przeprowadzić na brudnym włosie. Potem piesek trafia do kąpieli w naszym Salonie.

  • BARDZO WAŻNE !!!
    Jeśli wasze zwierzątko ma jakieś problemy zdrowotne - alergie, rany, problemy z sercem itd. - MUSIMY O TYM WIEDZIEĆ, aby móc się nim odpowiednio zająć!!!

  • BARDZO WAŻNE !!!
    Jeśli Wasze zwierzątko ma problemy psychiczne takie jak agresja czy lęki również prosimy, aby nas o tym KONIECZNIE powiadomić. Jeśli Wasz piesek panicznie boi się suszarki, maszynki, kąpieli, jeśli np. został pogryziony kiedyś w nogę i od tego czasu nikomu nie daje się w to miejsce dotknąć MUSIMY O TYM WIEDZIEĆ !!!

  • W dzień wizyty zwierzątko ma zjeść lekki posiłek i być dobrze wybiegany, żeby dobrze się czuł w czasie zabiegów - był zrelaksowany (bez ucisku na pęcherz).

  • Tuż po wizycie w naszym Salonie prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie czy z Waszym zwierzątkiem jest wszystko w porządku (zarówno z fryzurką jak i ze stanem ogólnym). Wszelkie poprawki dokonujemy od razu na miejscu na Wasze życzenie. Później reklamacje nie są uwzględniane!!!
statystyka